/سوءمدیریت ها استیضاح وزیر صمت را کلید زد

یزدفردا"نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به سوءمدیریت ها و عملکرد وزیر صمت، گفت: بحرانی که در حوزه قیمت نان وجود دارد و دلال بازی که در وزارت صمت به راه افتاده موجب شده تا بیش از ۳۰ نفر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر صمت را امضا کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، روح الله حضرت پورطلاتپه در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 27 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: مردم آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه وعده های انتخاباتی شما را نمی خواهند، شما و دولت تان همان نان خالی را از سر سفره مردم برندارید، بحران نان در استان و شهرستان ارومیه مردم را کلافه کرده است، آیا شما به زنان و فرزندان و خانواده خود اجازه می دهید که از 6 صبح تا ظهر برای خرید یک بسته نان در صف باشند؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: چرا سهمیه نان استان آذربایجان غربی و ارومیه از سال 1395 ثابت مانده است، بی تفاوتی وزیر صمت در این خصوص چه دلیلی دارد؟ اگر نمی توانند این فضا را مدیریت کنند استعفا داده تا خیال مردم راحت شود.

وی تصریح کرد: وزیر صمت با تصمیمات غیرکارشناسی و بی پایه و اساس دلال بازی راه انداخته و وقتی تفاوت قیمت نان در نانوایی و سوپر مارکت 3.5 برابر شده معلوم است که بحرانی به وجود آمده است. به دلیل همین سوءمدیریت ها طرح استیضاح وزیر صمت را به جریان انداختیم اما دولت محترم مانع از آن شده است.

حضرت پور افزود: بیش از 30 نفر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر صمت را امضا کردند اما این وزیر ناکاربلد از هر روشی برای پس گرفتن امضاها استفاده می کند. آقای وزیر، مجلس جای فریب و ریاکاری نیست، رئیس جمهور باید پاسخگوی سوءمدیریت وزیر صمت باشد. می گویند مردم چرا ناراحت هستند، در واقع همین سوءمدیریت ها مردم را ناراحت کرده است. شما خودتان بحران ساخته و می سازید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا